Tok Demang Waadat

Tok Demang Waadat
Menyingkap yang tersirat di sebalik yang tersurat

Eksklusif untuk anda

Sunday, June 15, 2008

http://anwaribrahimblog.com/2008/06/13/pertemuan-dengan-kjell-magne-bondevik/

Anak Reformasi Jun 13th, 2008 at 10:57 pm
Assalamualaikum Ayah Anwar….
Saya pasrah, saya terkilan dan saya sedih melihat gelagat PERDANA MENTERI KITA YANG KELIMA ini, tak lain dan tak bukan *** *** nih…… Saya terkejut lagi setelah kenyataan2 *** selama ini dikeluarkan oleh mulut seorang yang bergelar PERDANA MENTERI MALAYSIA dan hari ini sekali lagi beliau terus menerus menunjukkan ke***an beliau sendiri dengan menyatakan,
Di Press Conference Pak Lah di buletin utama malam tadi meminta dimana janji kerajaan pakatan rakyat untuk menurunkan harga minyak di negeri pakatan rakyat.Sedutan kata paklah :
“Dimana janji pakatan rakyat?! , turunkanlah minyak di negeri selangor atau mana2 negeri pakatan rakyat “..
sekian, terima kasih.
SAYA YANG RASER MALU DENgAN KE***AN SEORANG PEMIMPIN YANG DIBERI MANDAT MENJADI PERDANA MENTERI MALAYSIA…. Memang malu, seolah-olah selama ini beliau HANYA MEMBACA TEKS sahaja di ceramah2nya dan **NYA KOSONG tanpa ISI!!!
- Anakmu, Anak Reformasi.

Cheguman: Kali ini saya masukkan satu komen yang saya salin daripada blog DSAI. Menungkan:
Inikah generasi rakyat yang ingin kita lahirkan?

Ternyata rakyat begitu jauh dipengaruhi sehingga menganggap PM kita adalah sangat bodoh(?), gila(?), tidak tahu berfikir, tidak tahu buat keputusan, jahat, dan sebagainya.

Jika kita masih mampu mengingat, Tun DrM dulu juga diberi pelbagai gelaran seperti Mahazalim, Mahafiraun malah pernah dituduh murtad dan menghina nabi.

Mungkinkah kita sudah terlebih ajar rakyat kita sehingga ramai yang menyangka mereka lebih bijak daripada PM.

Bagi Demang itu semua sikap kurang ajar.

Wallahu'alam.

No comments:

linkwith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ramuan & Petua untuk anda

Blog Mesti Jengah

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD

apartmen utk percutian keluarga di Bukit Merah atau Tiara Beach PD
ctc: 019 6000 654 (Yusra)
Kadar mampu sewa untuk kita sama kita


Hubungi: 017 236 9686 atau 019 6000 654 (Puan Yusra: owner)